Telefon 25 796 11 84
E-mail poczta@zs-stanin.pl
Witaj
Witamy
Wyświetl stronę jako PDF

Innowacje Pedagogiczne - „Chemia wszechobecna w codziennym życiu.”


Podsumowanie realizacji innowacji pedagogicznej „Chemia wszechobecna w codziennym życiu.” Realizacja innowacji pedagogicznej z chemii odbywała się w klasach ósmych od 15. 02. 2021r. do 18 06. 2021 r. pod kierunkiem Barbary Gajownik. Najważniejsze sposoby realizacji celów innowacji pedagogicznej – konkretne działania:

  1. Organizacja Światowego Dnia Wody na terenie szkoły dla uczniów klas siódmych
 i ósmych.
  2. Wywiad z kosmetyczką - ze względu na pandemię tylko jedna uczennica kl. 8b spotkała się z kosmetyczką. Uczennica nagrała  wywiad, który cała klasa obejrzała na zajęciach 
z wychowawcą.
  3. Spotkanie uczniów kl. 8b z farmaceutą.
  4. Wyjścia grupowe do sklepu GULIK, sklepu z artykułami rolno-przemysłowymi, sklepu z materiałami budowlanymi “Staszko”, sklepu z artykułami chemicznymi T. Ostrysza-rozmowy ze sprzedawcami, analizowanie etykiet różnych produktów.
  5. Wyjście grupowe do sklepu STOKROTKA oraz do apteki.
  6. Udział w zbiórce elektrośmieci .
  7. Udział w Dniu Ziemi.
  8. Rajd rowerowy – zapoznanie z zasadą działania stacji uzdatniania wody w Jeleńcu oraz wizyta w Hucie Szkła w Krzywdzie (poznanie specyfiki pracy na różnych stanowiskach oraz poznanie poszczególnych etapów produkcji szkła).
  9. Wycieczka do Siedlec – wizyta w oczyszczalni ścieków, obejrzenie ścieżki ściekowej (część mechaniczna i biologiczna) oraz poznanie gospodarki osadowej
  10. Rajd rowerowy do Zakładu SILIKATY w Jedlance.
  11. Rajd rowerowy do Rezerwatu JATA.
  12. Tworzenie ulotek przez chętnych uczniów nt. niebezpiecznych substancji chemicznych 
w żywności. Rozdawanie ulotek uczniom, pracownikom kuchni szkolnej, nauczycielom
  13. Tworzenie rankingu 10 zawodów, w których pracownicy mają do czynienia z substancjami chemicznymi – tworzenie prezentacji w grupach.
  14. Udział w XV edycji Ogólnopolskiego Programu „Trzymaj formę”. Opisy na stronie naszej szkoły wraz ze zdjęciami pojawiały się na bieżąco, po realizacji poszczególnych działań. Teraz można zapoznać się z niektórymi wytworami prac uczniowskich, odpowiedziami na pytania ewaluacyjne oraz ze zdjęciami, które nie były jeszcze publikowane.
 
Wywiad

Do pobrania:

.pptx1.66 MB



Pierwszą rzeczą musi być zawsze dobro dziecka

Ono musi się czuć kochane, ale musi też czuć się bezpiecznie.
Wiedzieć, co może, a czego nie wolno mu robić.

Zdjęcia pochodzą z serwisu www.freepik.com