Telefon 25 796 11 84
Witaj
Witamy
Wyświetl stronę jako PDF

Każda podróż to wielka przygoda, z której pragniemy zapamiętać jak najwięcej… Tak długo czekaliśmy na tę wycieczkę! Zapowiadało się bardzo miło i tak było ;) 12 czerwca o godzinie 6.30 rozpoczęła się nasza wielka przygoda… Autokarem wyruszyliśmy w daleką drogę do Zakopanego. Po prawie 10-ciu godzinach dojechaliśmy do celu. Przywitało nas słońce. Pierwszą atrakcją był wjazd kolejką na szczyt Gubałówki. Widoki stamtąd... niesamowite!

Nie zabrakło także atrakcji - można tu było podziwiać przepiękną panoramę Tatr i Zakopanego, ale każdy z nas znalazł też coś dla siebie, gdyż na szczycie Gubałówki znajdują się liczne stragany z pamiątkami, restauracje i ogródki gastronomiczne... Tego dnia nasz pilot zabrał nas jeszcze na Wielką Krokiew i opowiedział kilka ciekawostek o niej. Po pamiątkowych zdjęciach ruszyliśmy na odpoczynek.

Nasz pensjonat znajdował się w zacisznym miejscu Zakopanego. Zaraz po przybyciu i zakwaterowaniu podziwialiśmy piękne widoki z naszych okien. Po kolacji  mieliśmy czas na bilard, spacery, zabawy i rozmowy…

Po pysznym śniadaniu kolejnego dnia wyruszyliśmy na prawdziwą górską wyprawę. Cel - Morskie Oko! Autobus pana Henia zabrał nas na „start” ośmio kilometrowego spaceru do przepięknego górskiego jeziora. Mieliśmy piękną pogodę, dzięki czemu zażywaliśmy górskiego słoneczka i opalaliśmy nasze blade twarze. Udało nam się sfilmować piękne widoki gór. Wzbogaciliśmy też naszą wiedzę na temat okolicy dzięki naszej miłej przewodniczce. Przepiękne widoki po drodze i z samego Morskiego Oka wynagrodziły nam trudy wyprawy. Odpoczynek na Krupówkach był dla wszystkich wskazany. Tam - lody, gorfy, pamiątki... Po powrocie do pensjonatu czekała na nas wspaniała obiadokolacja i relaks...

Trzeciego dnia rozpoczęliśmy bardzo długą, ale ciekawą podróż do domu. W drodze powrotnej zwiedziliśmy zamek i skansen w Dobczycach, które uwiecznione zostały na wspaniałych zdjęciach... Pod szkołę zawitaliśmy po godzinie 22.

Dzięki wycieczce mogliśmy się wiele nauczyć oraz zobaczyć dużo pięknych zakątków Polski. Poznaliśmy uroki Tatr, Zakopanego. Wspaniała pogoda pozwoliła w pełni zrealizować plan wycieczki. Teraz czekamy na następną! :)

Pierwszą rzeczą musi być zawsze dobro dziecka

Ono musi się czuć kochane, ale musi też czuć się bezpiecznie.
Wiedzieć, co może, a czego nie wolno mu robić.

Zdjęcia pochodzą z serwisu www.freepik.com